4 kepochi
  1. Kedai singgah sokmo tu memang pelik,dah pernah terkena, memang tak bagi bungkus lauk balik. Yang peliknya, kedai tu tutup lewat malam, pernah lah pusing2 kat area tu, lauk nampak macam banyak lagi jer.. agaknya sanggup buang lauk2 tu daripada bagi orang beli bungkus lauk pauk, isyk.. isyk... kat mana2 di Malaysia takder kedai yang macam ni..

    ReplyDelete
  2. kebanyakan org temerloh akan makan area esplanade tu.. yang makan kat atas area bus stop tu kebanyakan org luar atau kawan kepada pekerja atau tokey kedai tu sendiri..

    gerai aku sendiri bann ialah gerai PAK USOP.. semua pekerja dia sombong mengalahkan millionaire...

    ReplyDelete
  3. Ha..kedai pak usop tu pon lbh kurang mcm kedai singgah sokmo jgk.aritu pernah terkene xde kertas tanda harga tu, dah mmg pekerja dia xdtg kira.makcik kt tmpt baya tu marah pulak sbb xde.millionaire sungguh dah gamaknye

    ReplyDelete